Sunday, August 30, 2009

Dugaan di Bulan Ramadhan.

Dalam menjalani ibadat puasa,manusia pastinya akan menerima pelbagai ujian daripada Allah SWT,selain daripada ujian menahan lapar dan dahaga,ujian kesabaran sementara menunggu waktu berbuka,ujian keimanan dalam menjalankan semua suruhan-Nya serta ujian daripada pelbagai sudut dan rupa.
Namun sebagai manusia biasa,kita tidak akan lepas daripada melakukan pelbagai kesalahan,jika terdapat sebarang kekurangan serta kesalahan yang tidak kami sengajakan harap dimaafkan dan sama-samalah kita mendoakan agar silaturrahim yang telah lama terjalin kembali pulih seperti sediakala walaupun mungkin didalam hati masih terpalit secebis duka...Salam Ramadhan kepada semua.

1 comment:

  1. Kitakan manusia biasa,yg tak lepas dari melakukan salah dan dosa..tetapi kembali bersatu adalah jalan yg terbaik. Buang semua ego dan perasaan tak puas hati.....so...selesai masalah, tetapi kalau duk tak puas hati sini,tak puas hati sana, bila nak boleh bersatu. Jumpa sesama pun tak mau salam dan bertembung muka....Insaflah wahai muda mudi Merbok, besatulah demi parti yang dah nak nazak ni....bekerjalag sama-sam utk mengembalikan kembali zaman kegemilangan UMNO.

    ReplyDelete