Saturday, August 22, 2009

Kursus Blog Serta Perjumpaan Bersama Dengan Bloggers di Alor Star,Kedah.

Barisan peserta yang turut hadir untuk berkongsi sedikit sebanyak ilmu yang ada dengan peserta yang lain.Wakil daripada Puteri Bahagian Merbok, Naib Puteri serta Bendahari.
Salah seorang Blogger yang hadir - Mejar Anuar sedang memberikan sedikit penerangan serta berkongsi info yang amat berguna kepada semua peserta.Dalam ramai-ramai blogger yang hadir,salah seorang daripadanya adalah Mantan Ketua Puteri Bahagian Merbok.Oleh kerana perwatakan serta kematangan wajahnya tampak berbeza telah menyebabkan wakil puteri hampir tidak mengenalinya.Mohon maaf atas kekeliruan tersebut, segala teguran serta pandangan daripada semua pihak amatlah kami hargai.Terima kasih.

8 comments:

  1. Merbok Times ingin ucapkan tahniah kepada Puteri Merbok yang sanggup berkorban masa untuk menambah ilmu di dada.
    Berblog lah dengan fakta dan sentiasa sensitif dengan isu rakyat sebagai pengundi atas pagar. Suara mereka sering kali dipandang rendah dan disisih oleh sesetengah pemimpin UMNO kerana ego dan keangkuhan.
    Jadikanlah blog anda saluran suara mereka walaupun pahit dan dihina.
    TAHNIAH!!! SELAMAT BERBLOGGING.

    ReplyDelete
  2. Puteri yang Mummy sayangi,
    Tolong buat correction at your right column 'Halaman Diikuti' address blog "www.mummyrokiah.blogspot.com" bukannya "mummyrokiah.com"
    WELCOME TO THE CLUB

    SELAMAT BERPUASA.
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  3. Tersilap info nie..Apa pun CCZ ucapkan selamat berblog. CCZ akan sentiasa di belakang anda semua. Rajin-rajinlah update dan beri info tentang program Puteri yang telah, sedang dan akan diadakan. Nak mintak tolong CCZ nanti e-mailkan pada JEADCLUB@gmail.com k..Selamat berpuasa.

    ReplyDelete
  4. Terima kasih atas semua teguran yang diberi...rupanya masih ada yang sayang dan mengambil berat tentang kami,jutaan terima kasih sekali lagi diucapkan.

    ReplyDelete
  5. Puteri,
    My blog still cannot be link when u click at my address on the right of your blog.
    I suggest you re do it again.

    Thank you.

    ReplyDelete
  6. Tahniah PU3 kerana dah ada perubahan dalam Blog anda. Segala komen dan teguran jadikan cabaran. Maaf kerana di bulan puasa ini saya kurang melayari internet.
    Selamat berpuasa!

    ReplyDelete
  7. No problem Pak Ekeng..Apa yang patot kami dengar dan perbaiki akan kami lakukan..Yang lemah adalah diri kami sndiri.TQ

    ReplyDelete