Thursday, August 27, 2009

Keputusan Sultan Kedah

Sultan Kedah telah memperkenankan ADUN Lunas,Mohd Radzhi yang telah mengistiharkan dirinya sebagai wakil bebas pada hari Ahad yang lalu,digugurkan daripada jawatan EXCO dan melantik ADUN Kulim,Lim Soo Nee sebagai EXCO Kerajaan Negeri Kedah yang baru.Dengan perlantikan tersebut berakhirlah segala spekulasi tentang status beliau.Jika kebebasan yang di pilih,maka bebaslah beliau daripada menjawat sebarang jawatan.

6 comments:

  1. Merbok Times ingin ucapkan tahniah kepada Puteri Merbok yang sentiasa "update" your blog.
    Beginilah caranya berblogging bukan macam Blog Ketua Bahagian Hangpa yang masam, basi dan berulat menjadi bangkai kerana maklumat yang out-dated.
    Teruskan kerana hangpa bakal jadi pemimpin masa hadapan yang Cemerlang, Gemilang, Terbilang ??????ooooooooooooppppppppsssss....maaf terpakai cogankata Pak Lah yang dah lupus pulak.
    Kita pakai cogankata Najib ..Terus PERJUANGAN KE ARAH SATU MALAYSIA!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Ketua Bhg kena tunggu Biro ICT up-date..aku pun hairan...mana p semua AJK Biro ICT..awat depa semua xupdate Blog yg depa kendalikan..list nama AJK Biro ICT xdak dlm simpanan aku...tidak blh aku pamer kat sini..nak update blog bukannya kena keluar sekupang duit pun..xkan tu pun susah kot..harapan agar BLOG PUTERI MERBOK akan selalu update....TAHNIAH PUTERI KU.

    ReplyDelete
  3. Hai MT & ANMS asyik dok puji puteri merbok ni ada apa2 ke..kesian kat KT bhg Mbk asyik kena kutuk je dengan korang...bagi la peluang untuk dia buktikan kepimpimpinannya...."dlm saat2 politik tanahair yang sebegini kalau perlu kita peluk kita akan peluk bagi mengelakkan perpecahan dalam UMNO" titah KT Bhg Mbk ...jaga2 jangan sampai ada puteri merbok yang terpeluk dah ler..

    ReplyDelete
  4. Kalau terpeluk-peluk manje takpe kannn...

    ReplyDelete
  5. Terima kasih Merbok Times,atas pujian tersebut,kami masih baru lagi dalam bidang ni,masih bertahtih lagi..kalau ada apa2 kekurangan silalah beri teguran..kami sedia menerima dan sedia untuk memperbetulkan kesalahan kami..insyallah.

    ReplyDelete
  6. dan razhi secara terang2 menyatakan sokongan kepada najib...
    tapi secara terketar-ketar mengaku dirinya tidak dibeli...

    ReplyDelete