Thursday, September 17, 2009

Lagi-lagi MIC punya hal..

Wajah ceria bekas pemimpin yang menjadi kesayangan ramai hingga ke hari ini.

Dalam kemeriahan untuk menantikan kedatangan Syawal yang makin hampir,ingatkan orang Melayu/Islam masing-masing dah boleh tenangkan fikiran serta fokuskan kepada kemeriahan yang bakal menjelma,namun isu yang telah ditimbulkan telah kembali menyengat dan membuatkan kita kembali tersentak.
Semalam 16 Sept 2009 Malay Mail bawa cerita utama "ACT AGAINST DR MAHATHIR, MIC YOUTH CHIEF SAYS"

Ingat dah reda isu Peter Pungkok Hitam Sugumaran cadang untuk Kalong Selipar pada gambar Tun Dr Mahathir, rupa-rupanya tidak ! penyakit GILA BABI ini dah merebak sepantas SELSEMA BABI H1N1 dan menjangkiti pada Ketua Pemuda MIC, PARIA T. MOHAN .

T.MOHAN dengan angkuh mendesak UMNO mengambil tindakan tegas terhadap Tun Dr Mahathir yang kononya telah mencampuri hal ehwal dalam parti MIC, katanya "MIC delegates have the right to criticise Dr Mahathir or anyone who intervene in our internal affairs"

Bunyi kenyataan ini cukup biadap dan kurang ajar dan datang dari mulut seorang anak muda yang baru setahun jagung dalam politik. Siapa T.Mohan yang biadap ini ? Beliau merupakan calon MIC di DUN N16 Batu Caves pada PilihanRaya Umum ke 12 tahun 2008. Hindu paria ini kalah teruk di tangan YB Amirudun Shari dari PKR dengan majoriti 3,639, cuba bayangkan DUN Batu Caves merupakan kubu kuat pengundi INDIA dan MIC belanja berjuta juta ringgit untuk bina kuil dan Tuhan Lord Muruga di dalam kompleks Batu Caves. Tetapi oleh kerana benci orang -orang INDIA terhadap SAMY, T.MOHAN dan MIC dan yang jadi mangsa ialah BN.
T.Mohan ini juga merupakan budak suruhan KJ, BELIAU TELAH MEMBUAT KENYATAAN MENDESAK NAJIB UNTUK MELANTIK KJ SEBAGAI MENTERI.
Orang -orang Melayu apakah kita ini datang dari keturunan PENGECUT ? kalau jawabnya tidak, kita kena bangun dari tidur dan tentukan paria -paria ini ditendang keluar dari BARISAN NASIONAL. MANUSIA PERTAMA YANG HARUS DI USIR KELUAR IALAH PARIA SAMY VELLLLU, beliau merupakan perancang utama dalam episod dan drama ini.
Arkitel ini di kaji dan di tulis oleh...1 Melayu...sama-sama kita renungkannya...

5 comments:

  1. Dasar Paria...time nak dapat nama semua pakat nak tunjuk hero..poorahhh!!

    ReplyDelete
  2. Apa yg Tun M xtlg..semua bangsa beliau tolong tp adakah bangsa2 india yg telah berjaya menolong kaum india yg susah sekarang ni..kalu kita sendiri xtlg bangsa kita, siapa lg yg akan tlg

    ReplyDelete
  3. Depa ni mau ajaq p balik India je..Biaq depa kebuluq negara depa. Baru berakai.!!Dah menumang buat nagara kita buat la cara menumpang. Porah chikkk!!

    ReplyDelete
  4. CCZ berpendapat kalau nak marahkan ulat-ulat ini, lebih baik kita buang saja daging busuk yang menternak ulat-ulat ini. Yang disebut-sebut dalam artikel ini bagi CCZ ialah KJ dengan Sammy Vellu.

    Ketua yang baik, maka anak buah ikut baik walaupun anak buah tu kacang hantu, hantu raya waima apa sekalipun. CCZ tahu ramai yang tidak berpuas hati tetapi pengtengkaran sesama komponen dalam BN akan melebarkan senyuman parti-parti lain. CCZ tak tahulah mungkin anak murid Anwar (anak omak) ini sedang melancarkan kempen yang sama seperti pembangkang iaitu purak-purak gaduh tetapi last sekali ngam. Tapi ianya macam politik yang tak matang dan sesuai saja.

    Tentang penghinaan kaum lain terhadap Tun ini bagi CCZ satu saja. Tak ramai yang macam T Mohan ni. Penyokong-penyokong Subramaniam dan kaum India yang lain tentunya lebih ramai yang menyanjungi Tun.

    Susah untuk kita ingatkan mereka tentang menghargai pemimpin sedangkan bumi Melayu yang luas ini menerima kehadiran orang luar selain pribumi pun kalau dibiarkan sepotong ayat terima kasih pun mungkin tidak akan terkeluar sampai bila-bila. Tambah seorang pemimpin dari kalangan pemimpin-pemimpin di kalangan anak pertiwi.

    Suka dimaklumkan bahawa aanak Melayu sendiri yang memberi jalan untuk menjatuhkan kepimpinan Melayu.

    CCZ sokong 1 Melayu.

    ReplyDelete
  5. Jangan lupa, Kedah juga wajar membersihkan mereka yang pernah menghina Tun hanya kerana hendak jilat pungkok paklah suatu masa dahulu. BN wajar pelawa MIC untuk berpisah dari pakatan ini jika mereka sudah merasa mereka besar. Mungkin samseng yang dikata oleh Kepala samseng MIC lebih berhemah dari mereka yang mendakwa tidak samseng.

    *Mahathirism

    ReplyDelete